Funderingar

Onda aningar

Ibland kan jag inte låta bli att fundera över om saker som händer verkligen är tillfälligheter, eller om man faktiskt kan känna på sig att saker ska ske… Jag tycker att det är lite obehagligt. Vaknade med en stark oroskänsla i magen i morse, tänkte att det berodde säkert bara på skolångest och tryckte undan

Onda aningar Läs mer »

Kaos

Idag är en sån dag då det mesta känns botten. All struktur som någonsin funnits är som bortblåst, och jag som i vanliga fall brukar vara rätt förvirrad har inte koll på någontingalls. Jag har ingen aning hur alla skoluppgifter ska hinnas med på de veckor som är kvar.!  Cirkus 6 veckor, och ändå blir

Kaos Läs mer »

Glädje!

Efter några omtumlande, händelserika & samtidigt helt underbara dagar i Folsberga är jag nu hemma igen. Tröttheten har kommit ikapp, och jag skulle kunna somna på en gång om jag bara la huvudet på kudden. Ändå sitter jag kvar här och kämpar för att hålla mig vaken. Anledningen? Jag kan inte slita mig från bilderna

Glädje! Läs mer »