Funderingar

Tisdag

Är så trött, så trött, trots bra sömn inatt & powernap i soffan efter skolan. Begriper mig inte på detta, har min hjärna gått in i väggen? Har dock varit ganska effektiv idag – åkte till skolan tidigare än behövligt, för att greja inför PA-redovisning, därefter hade jag och Frida konditionstest vilket vi båda, till

Tisdag Läs mer »

Struktur

Mycket som snurrar i hjärnan, & jag får ingen riktigt ro. Många sömntimmar känns som inga alls. Vill göra så mycket, men någonstans på halva vägen så tar det lixom stopp. Ska sätta mig nu och skriva ner allt som ska göras framöver, samt sålla bort sådant som framkallar onödig ångest. Självklart ska även sådant

Struktur Läs mer »

ödet

Kom på en rolig sak gällande Elvins namn, som jag inte berättat. Att valpen skulle få heta just Elvin bestämde jag för ett tag sedan, innan jag visste vilken valp som skulle bli min. När jag satt med valpen i knät häromdagen så googlade jag lite på vad de olika E-namnen betydde, det visade sig

ödet Läs mer »