This is the start of something new
Dagen igår var nog en av de bästa hittills i mitt liv. Men samtidigt en väldigt jobbig & känslofylld dag. Vi började med champagne & jordgubbar hos Sara tillsammans med hela klassen, och samlades därefter i Ås kyrka tillsammans med resten av skolan + anhöriga för betygsutdelning osv. Jag & Carro sjöng ett par låtar […]
This is the start of something new Läs mer »