Funderingar

islandshästar.

Jag har inte haft någon större hästlängtan på länge. Ganska skönt faktiskt. Men… under helgen bodde vi ju som sagt på ett Bed & Breakfast som hörde till en jättemysig hästgård, där fanns några goa islandshästar, och då var det kört. Det finns inga hästar som framkallar större hästlängtan än dessa underbara varelser.! Att bara

islandshästar. Läs mer »

FOTJÄVEL

Fick en tid hos hälsocentralen idag, och hoppades att de skulle kunna säga vad det är för fel på min fot. …men sköterskan visste inte vad det var, utan konstaterade bara att den var svullen. (nehe?!) Sa åt mig att äta ipren, och höra av mig igen på måndag om det inte blivit bättre. Så

FOTJÄVEL Läs mer »