lydnadskurs.
Vääldigt trötta är vi, jag och pojkarna, efter två fina Enköpingsdagar. Igår fick jag och Elvin följa med Linda och flytta kor för första gången, det var spännande tyckte vi båda, och polletten såg ut att börja trilla ner hos grabben andra gången vi gick in. :-) Lunch, umgänge och promenad därefter innan vi åkte […]