Kurs

Agilityhelg

Det var skönt att komma bort lite i helgen, trots allt. En chans att släppa allt och ladda om. Härnösand-dagarna har varit innehållsrika & roliga. Skrattat mer än på länge åt alla sjuka skämt som dykt upp från olika håll! Precis som det ska vara. Boendet var dessutom betydligt bättre än förra A1-helgen, och solen

Agilityhelg Läs mer »

Härnösand

Härnösand sommaren 2010 Direkt efter morgonprommisen åkte jag & D iväg och tränat lydnad. Och jäklar vilket lyckat pass det  blev. Finfin fokus och position i fria följet, och en mycket förbättrad fjärrdirrigering tack vare att jag ändrade mitt tonfall en aning. Att så lite kan göra skillnad. :) Platsliggningen & sittande i grupp (utan

Härnösand Läs mer »

Bäckahästar

Imorse åkte jag iväg till ett väldigt efterlängtat ställe, nämligen stallet där jag hade praktik i våras. Bäckahästar heter gården, och lugnet inom mig infann sig så fort jag svängde in på gårdsplanen. Vissa ställen är sådana, att all stress man känt innan, bara försvinner när man kommer dit. Himla trevligt att träffa Malin och

Bäckahästar Läs mer »